Śląski Związek Gmin i Powiatów ogłasza nabór na stanowisko: Koordynator działań ds. PR i szkoleń
Miejsce pracy: Katowice
Charakter umowy: umowa o pracę (pełny etat)
Forma pracy: praca stacjonarna/praca hybrydowa
Zakres obowiązków:
- budowanie profesjonalnego wizerunku organizacji (m.in. przygotowanie materiałów promocyjnych i komunikatów/informacji publikowanych na stronie internetowej i stronie na Facebooku, dbanie o spójność treściową/wizualną wszystkich przekazów);
- prowadzenie media relations (organizowanie spotkań prasowych, przygotowywanie komunikatów prasowych etc.);
- przygotowywanie i wdrażanie strategii współpracy organizacji z różnymi sektorami/partnerami, zwłaszcza administracją publiczną (samorząd lokalny w skali regionu i kraju otoczenie nauki);
- przygotowywanie i koordynowanie działań promujących wybrane wydarzenia/akcje o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim
- prowadzenie monitoringu mediów branżowych i ogólnokrajowych
- przygotowywanie i organizowanie wydarzeń szkoleniowych dotyczących różnych aspektów komunikacji/promocji oraz funkcjonowania samorządu lokalnego (z udziałem ekspertów zewnętrznych).
Wymagania:
- preferowane wykształcenie wyższe/ewentualnie ostatni rok studiów magisterskich (preferowane kierunki dziennikarstwo, marketing, PR);
- 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z marketingiem, promocją, PR (nie dotyczy studentów ostatniego roku studiów magisterskich);
- wiedza zawodowa w zakresie promocji i współpracy z mediami
- ogólna orientacja w zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem samorządu lokalnego;
- doskonałe posługiwanie się polszczyzną oraz znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- znajomość pakietu MS Office (mile widziana znajomość programu graficznego typu Canva);
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z pracą pod presją;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz swoboda wypowiedzi;
- wysoka kultura osobista.
Korzyści wynikające z zatrudnienia:
- praca w uznanej organizacji samorządowej
- praca w przyjaznym zespole pracowników
- możliwość podwyższania swoich kwalifikacji poprzez szkolenia
- możliwość pracy zdalnie (od czasu do czasu)
- dostęp do narzędzi pracy (komputer służbowy, telefon)
Wymagane dokumenty: życiorys (CV).
Wybrani kandydaci zostaną poproszeni o przesłanie dodatkowych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Osoby zainteresowane udziałem w naborze prosimy o przesłanie CV do dnia 20.01.2023 r. na adres e-mail: mlebek@silesia.org.pl. Aplikacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.