Jesteś tutaj: Nabór na stanowisko: Koordynator działań ds. PR i szkoleń

Menu:

Inne:

Nabór na stanowisko: Koordynator działań ds. PR i szkoleń

Śląski Związek Gmin i Powiatów ogłasza nabór na stanowisko: Koordynator działań ds. PR i szkoleń

Miejsce pracy: Katowice

Charakter umowy: umowa o pracę (pełny etat)

Forma pracy: praca stacjonarna/praca hybrydowa

Zakres obowiązków:

  • budowanie profesjonalnego wizerunku organizacji (m.in. przygotowanie materiałów promocyjnych i komunikatów/informacji publikowanych na stronie internetowej i stronie na Facebooku, dbanie o spójność treściową/wizualną wszystkich przekazów);
  • prowadzenie media relations (organizowanie spotkań prasowych, przygotowywanie komunikatów prasowych etc.);
  • przygotowywanie i wdrażanie strategii współpracy organizacji z różnymi sektorami/partnerami, zwłaszcza administracją publiczną (samorząd lokalny w skali regionu i kraju otoczenie nauki);
  • przygotowywanie i koordynowanie działań promujących wybrane wydarzenia/akcje o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim
  • prowadzenie monitoringu mediów branżowych i ogólnokrajowych
  • przygotowywanie i organizowanie wydarzeń szkoleniowych dotyczących różnych aspektów komunikacji/promocji oraz funkcjonowania samorządu lokalnego (z udziałem ekspertów zewnętrznych).

 

Wymagania:

  • preferowane wykształcenie wyższe/ewentualnie ostatni rok studiów magisterskich (preferowane kierunki dziennikarstwo, marketing, PR);
  • 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z marketingiem, promocją, PR (nie dotyczy studentów ostatniego roku studiów magisterskich);
  • wiedza zawodowa w zakresie promocji i współpracy z mediami
  • ogólna orientacja w zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem samorządu lokalnego;
  • doskonałe posługiwanie się polszczyzną oraz znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość pakietu MS Office (mile widziana znajomość programu graficznego typu Canva);
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z pracą pod presją;
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz swoboda wypowiedzi;
  • wysoka kultura osobista.

 

Korzyści wynikające z zatrudnienia:

  • praca w uznanej organizacji samorządowej
  • praca w przyjaznym zespole pracowników
  • możliwość podwyższania swoich kwalifikacji poprzez szkolenia
  • możliwość pracy zdalnie (od czasu do czasu)
  • dostęp do narzędzi pracy (komputer służbowy, telefon)

 

Wymagane dokumenty: życiorys (CV).

Wybrani kandydaci zostaną poproszeni o przesłanie dodatkowych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Osoby zainteresowane udziałem w naborze prosimy o przesłanie CV do dnia 20.01.2023 r. na adres e-mail: mlebek@silesia.org.pl.  Aplikacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany
2023-01-12 15:49:42 Redakcja
2023-01-12 15:48:50 Redakcja
2023-01-04 13:29:20 Redakcja
2023-01-04 12:33:41 Redakcja
2023-01-04 12:32:28 Redakcja
Skip to content